4 december

ja, då sitter man här igen, har vart  ner på stan efter skolan idag igen.
blev handla julklappar, så har endast 2 av 16 kvar nuuurå, härligt ;D!
sen nu ska jag ner och springa på bandet, och träna till "träningsdagboken"..
ligger ju efter i rätt mkt, så får ta igen det hemma alltså ;/ ..

aahru, imorrn blire ferre, först förkrök hos josse med d bästa, sen vidare ;)
och du är rätt så ueuuh vaaaa, mer än mig till o med, daemn gurl!



OCH MARC FYLLER ÅR, grattis vännen!
df






aja, hade prov i SAM idag, oooooooom jag klara de :O:D wooah, trodde inte de ;d
även om de bara var starkt G så är jag sjukt nöjd, för trodde inte ens på ett G.

sen har jag setat och jobbat med svenskan och skrivit en hel uppsats.
även redigerat bilder jag tog på matildus igår ;D och nu blire ps..

efter skolan ska jag ner på stan och köpa julklappar, träffa ange oså, hjärta<3
kommer skriva lite mer senare, för just nu har jag ingen lust, MINUS på dig.

/E

Kommentarer
Postat av: rasmus

grattis till dig som klara provet:D

2008-12-04 @ 14:58:35
Postat av: emma

grattis båda:D<3

2008-12-04 @ 19:46:35
Postat av: Cattis

Svar: Vad stor han blivit den lillen ;D minns ju bara när han inte änns kunde hålla nacken rätt, åh det betyder ju bara att det var länge sen vi umgicks så Evelina! ses någon dag på riktigt?

2008-12-04 @ 20:10:46
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Cattis

vad ska du göra i helgen då?

för jag är hemma denna helg sen åker jag till eskilstuna igen. :)

2008-12-04 @ 20:33:37
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: amanda

haru träningsdagbok o allt? ;o ojrå! ;D

2008-12-04 @ 20:34:28
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0