måndag 8/12

OOOOM jag haft en sjukt bra dag vaaa?!
åkte till v-ås vid 12 tiden, fick sällskap av emelie och ninni också, oskönt!
kom dit, mötte alme, och jag hade en liten överraskning, vi skulle käka på resturang :>
så blev någon liknande thai/italiensk ställe, no memory for name! va iaf gött

en massa skitsnack som vanligt, o d tar inte slut på ord, och sen julklappsbyte ;) thx hun!
och sen kaffe efter såklart med pepparkakor till, wooah!
df 
sötalme med sitt kaffe vaaa.. ;)

efter det gled vi och kikade runt lite i affärer då, hittade iaf;
2 leggings,
kofta
nyårsklänning
och 3 julklappar!!!
ja, vi pröva den båda 2, men jag fastna för den och de blir nog den på nyår.
annars har jag ju lovat att låna ut den till alme, om jag hittar ngn annan ;D!

vi drog runt stan, erikslund och massa andra ställen.
hittade även flera saker när vi va in på media markt, fan att man inte hade så mkt cash på sig ;S

påvägen hem från erikslund, asså.. tror inte vi vart så övertrötta på länge, inte ens kul! hrhr
men daemn, de va en jävla massa skoj idag duueh, och snart kommer hon hit min bby!
fff<3

sen så äre ju så att min älskling isabell fyller idag, kul och roligt o höra av dig :)
så hoppas dagen blev bra, älskardig vaa!
dfh
HA, bilden :*

pusssss och hej... slash ewelinanordling!

Kommentarer
Postat av: jessica

snygg den va!:D<3

2008-12-08 @ 21:36:59
Postat av: SB

SV ewe ; haha aaw, du kan köpa sån iaf:)

den är jäävligt fin den! pusspåle;*

2008-12-08 @ 22:18:28
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: haha! ;D eh vafan, sånt schiiiiter man i ;)

men jag ser då inte brun ut kan jag lova, ser fortfarande blek ut ;(

2008-12-08 @ 22:54:53
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: isabell

tack min älskade! du ska veta att du betyder mest och är hur underbar som helst :* massor av kärlek <3<3<3<3 JAG ÄLSKAR DIG!

2008-12-09 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0