soft dag och kväll vaa..

ja, efter skolan drog jag ner på stan med jessica, kikade runt lite i affärerna oså.
blev även en liten fika, med 2 andra grapps, hrh namnen vettefan?..
och efter en timmes kaffedrickande, blev de h&m igen och köpa lite smink fan.
hitta dock inge julklappar, så vi drog och solade istället på open sun, oooskönt! ;D
inte fan nöjde vi oss med det, de blev även en till sväng igenom plus, sen kvällsmat ;)
thai va?! gött somfan, men äckligt mätt efter en halv portion alltså, wooah..
sen blev de gå förbi star och snacka med några som va ut, sen hemåt med bussen.

kom hem runt klockan 8, o sen dess har jag setat o pluggat.. och inte fan har de gått bra!
omöjligt o få in de jävla orden i skallen, helt sjukt att man ska kunna såna svåra ord...
får se hur jag gör imorgon, hade andra planer, men de blir i helgen istället.

hörs imorrn då! /E


ssgt
 

även lite social med 2 av mina syskon ikväll.. PUUUSSS!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-04 @ 13:34:48
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: jessica

hjärtat <3<3

2008-12-04 @ 14:57:11
Postat av: Cattis

Är den där lilla Linus? :o

2008-12-04 @ 17:37:25
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0