wake up and live!

jomen tjenare vaa! sitter i skolan, klockan är 12.55 och jag är galet trött.
iaf, så går jag till halv 4 idag, så när jag kommer hem så kommer alme va där :D oskönt!
så vi ska kirra lite grejer till jul och baka gött, sen så kommer hon imorrn och fredag också!

ja, iaf så har jag märkt att jag inte kan göra ett skiiiiit med mitt hår längre, så..
klippning och färgning NU tack.. blir efter jul, innan nyår i hope, om jag har råd ;s
så de blir o klippa upp de, så jag iaf kan få lite volym, sen blire mer slingor vaaa..
 
aja, nu ska jag väll plugga PS, vi hörs senare om jag inte lyckas somna tidigt ikväll!
PUSSSSSSSSS /E

Kommentarer
Postat av: amanda

de blir nog snyggt ;D

mitt hår är så jävla trisst, vill sätta i löshår enbart för att det ska bli tjockare för långt äre typ redan :P

2008-12-17 @ 14:57:28
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: adam

kul o se er idag :):) <3

2008-12-17 @ 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0