lång historia nu

det var ju ett tag sen jag skrev så tänkte berätta lite om de sista dagarna, och varför jag inte orkat skrivit heller!

sommarlovet är i gång, och det har gått 2 veckor idag sen vi slutade, reeeedan :O
2 dagar innan det var avslutning, eller ska man säga 1, det hände ju på natten.. så va jag singel ;D
så streetdiscot kunde inte blivit bättre och dagen därefter med micke larsa och alme va oxå skoj :)
 forever and ever, även om du ska flytta så ses vi BÄSTA VÄN <3

börjades och dricka på onsdagen innan avslutningen, och slutade festandet tisdagen veckan efter, helt gaaalet!

sen i fredags åkte jag alme patrik  marc och cornelia till västerås på vattendraget, träffade lite folk och kikade runt :)
hade bara allmänt kul med de bästa förutom jaime<3
och skönt att fittigaste människan va borta ett tag, fick man stunder o prata och vara dom vi alltid vart utan att ngt kommer imellan : )

efter helgen så åkte jag till avesta, drack på måndagen hemma hos emma med massa folk och hade d skoj! träffade även folk jag inte träfffat på länge ;) <3 myyyys ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0