skratta eller gråta? HAHA

haha lite smått roligt allt skitsnack man hör om dig..
hur mkt du är på eller "raggar" på mina vänner för att bli kompis med dom? hoppas dom driver FGS .. annars jävligt slynigt med tanke på att du har kille..
och eftersom vi är lite bättre än dig när det gäller att tänka, så förstår vi vad du försöker med, eller nu har jag förstått med hjälp av all information folk ger mig!
du kanske har lyckats med en grej fast inte länge till.. och mer lyckas du inte med lilla du ,du är inte värd nå mkt alls i våra ögon längre, vi bara låtsas tycka om dig ..

för övrigt så har vi sagt att vi ska försöka få tillbaka "oss" .. dv.s  marc, jaime, jag och alme - som det alltid var förut <3
för vi alla saknar ju det lite, och de är det ända som inte får folk att ändras, utan vi alla är oss själva då...



al ew
en kväll @ jaime <3

Kommentarer
Postat av: marc din pojkvän

ewe de ska vara vi hela tiden<333

hon kan inte förstöra, vi fixar henne annars!!

2008-06-19 @ 20:59:03
Postat av: ems

Pratar du om Patricia blir jag besviken på dig Evelina.

2008-07-23 @ 18:55:47
URL: http://acceptme.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för djävla små unge snack ....vi fixar henne annars...väx upp moget att snacka så.......

2008-08-29 @ 19:00:57
Postat av: ingen du känner iaf

vad är det för djävla små unge snack ....vi fixar henne annars...väx upp moget att snacka så.......

2008-08-29 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0