12/5-08

bloggens 1a dag:

Dagen började inte bra, eller jag försov mig någon timme och missade lite som våran grupp skulle göra!
Sen fortsatte den hyfsat och jag har pluggat mediakommunikation, skrivit en hel del faktiskt...

Nu har jag bara i-val kvar (psykologi :S) och jag har sjukt ont i magen, så jag har lust att gå hem bara, men då får jag inge betyg i psykologi, och de måste jag ha för att klara poängskiten..

Direkt efter skolan, ska jag hem till pappsen, han är hemma själv med Linus och jag ska väll hålla dom sällskap, sen ska han prata med mig om något allvarligt, ojdå (a)

Sen blire väll att åka hem till Fagersta igen, bara chilla och plugga lite dårå, som jag måste göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0