HAT!?

hahahahahahha, åt en kan man bara skratta ? och åt den andra kan man bara gråta!
i helgen blidde re en massa, orkar inte rabbla, men dåligt blev det, men ROLIGT när almedina blev sig själv vilket vi alla tyckte :)
sen igår (söndag) så åkte jag hem till matildus, vi spelade in våran film, sjukt kul =D
sen i morse skulle vi fortsätta och jag skulle "åka" inlines och matilda skulle "åka" skateboard ;D lite skrapsår här o där, men ingen stor skada gjord.


bara för jag inte kan känna mitt hat till allt som förstör, utan för att jag bara känner rädsla till det jag håller på att förlora ;/


do you want to feel like I feel? I can hit you, and maybe I can hurt you, than you have my pain, lalal (8)


och i helgen blire karnivalen i alla fall, gaaaaaaalet kul ifall inte någon wannabe förstör ;D


saknar ooooxå min älskling ' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0