hrhrhr!

ååh fint jag mår idag, asså är inte bakis.. men har sjukt ont i magen, mår illa oså.

igår blev de tagga till krylbo till adde med nattis oså, drougge fyllde ju år liksom ;D!
aah, kvällen va ju som den va, kunde varit roligare om jag inte blitt så full... hahah
pinsamt vafan, fast klara mig från o spy iaf, men de som hände är en annan grej!

senare drog vi till tommyyyy och chilla, men blev fort vidare till stan och kkääka.
runt 1 tiden drog ja hem till larre o slaggggga, hehe oskön grapp!
tack för igår allihooopppaa ;*

oooooooch jag skriver sen när jag har lite mer kraft liksom ;D
dock inge bilder från igår, tror ja.
/E

Kommentarer
Postat av: pauline

kul och träffa dig igår fyllo :D

2008-11-02 @ 13:46:10
Postat av: marcus

haha vaa?!?! va ewe full? shiet de är fan inte ofta.. :P va drack du ?

2008-11-02 @ 13:49:57
Postat av: jenfa

söt du är :)

2008-11-02 @ 14:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0