men så det kan bli..

ja, jag kom alldeles nyss hem ifrån emelie, setat och snackat lite& umgåtts ;D
så kikade vi även på insider, helt sjuuuuuuukt program idag ;'/
och ja, nu sitter jag väll här, kikar på tv och ska snart sova.



och idag blev latisdag, elr först stan med e&m
sen blev de hem, vila för har fått magkatarr dock ;(
så blev de ju att alme ringde, vi snacka och hon påminde mig om
mmmmmm marabou amigo, så skulle upp och köpa, men blev inte så.
sen gick jag ut och gick lite, sen blev de hem till emelie (elr pojken hennes).

och btw F, vet att man kan spåra sånt, därför jag kirra så vi kom på E.. :/
så du kanske borde kolla, eftersom varken jag eller M kommenterat anonym :S
dags och ta ett snack irl, istället för yttra sig på bloggen!


men läsare, hörs imorrn då!
/E

Kommentarer
Postat av: madde

HAHA SKÖÖÖN LÅT :D HAHAHAHAHAHA

2008-11-13 @ 00:18:25
Postat av: jag

aaa men den va dålig, så tog bort videon :D

2008-11-13 @ 15:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0