om jag har ..

oooont :(
asså ärligt, skulle fan kunna börja tjura, elr äh, inte för smärta annars, men nästan nära nu.
daemn, har haft öroninflammation en gång förut, men detta slår fan allt!!!!!!!
och jag har ont i halsen, så ja inte kan svälja, ont i huvve, bihålerna o täppt  :/
kan man klaga mer? just nu behövs de, ajajajajjjjjjjjjjjj...

senare idag drog ja iaf ner med nattis på stan en snabbis, sola och så.
sen åkte jag och ange upp till skogsbo, hem till myggish as usally.
lite fölkis, men sen så gled jag hem för hade så sjukt ont.
såklart blev ange kvar, så nu sitter jag och väntar på henne för hon ska hälsa på.
sen så blir det att vila ut imorgon, och i övermorgon också antar jag.

och på torsdag så ska jag iväg, på begravning.. så borta från skolan även då.
ganska jobbigt då :( hatar begravningar altså..


kan vara så att jag kommer ligga efter massor i skolan, men vafan ska man göra..


oskön låt liksom!


 men nej nu blir d kika film och mysa framför tv;n..
 /E

Kommentarer
Postat av: amanda

aw,krya på dig!

vad heter låten btw? :)

2008-11-18 @ 17:23:06
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: ante

rätt så grym va ;) promoe är med i den också va?

2008-11-19 @ 17:27:22
Postat av: marc

PROP DYLLLAAAAN::P

2008-11-20 @ 21:03:44
URL: http://mylifeyourentertainment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0