sista helgen i nov.

ahru, mer än sliten är ju jag dock.. festat och jobbat hela helgen, hur orkar jag?

ska väll kortfatta mig litegranna, om de går hhrhhrhrh.

fredag; började med skolan, gympa och sen media, sen åkte jag hem!
direkt när jag kom hem mötte jag alme vid sjukan och vi drog hem till mig.
blev käk(mums) och sen massa skratt o härj, sen började vi fixa oss lite.
efter det kom jaime o hämta oss och vi gled hem till honom, började dricka oså.
sen när marc hade kommit hem blev d o dra till honom istället, fast med jaime!
alme,ewe,jaime,marc liksom.. mmm vi gillare-bästastebilder kommer sen..
dfdfghdsg
ghjkdfgdfh
ja, de blev väll ferre hemma hos marc, kom hem runt halv 7 på morgonen, fifan säger ja.
och d blev inge sovande förens 10 heller, mådde inte så bra, hahahaha..
sen så skulle jag upp 11 för jag skulle börja jobba 12, peeeeeeeerfekt liksom ;D;S



lördag; drog till jobbet där vid 12 då, sovit 1 timme, wieo :D och slet som faen alltså.
sen direkt efter jobbet gled jag över till avesta, först hem till frida och chillade :)
vi spelade kort och jag drack lite där innan, sen vidare och möta jennifer&jennifer.
ja, de blev väll glida överallt och ingenstans liksom, dricka oså.
sen så kom kajp och vi åkte med honom och ngn en sväng och hade så jäääkla tråkiiiiigt :(
när dom gled hem mötte vi kicko, och sen drog jag ner på stan vid 1 typ och mötte alla, hah!
suuuuuger och inte vara arton liksom. träffa först madde som jag hade lovat, sen jessica&jennifer;*
hände väll lite småttpå stan men kul vare, hahaha! och sen drog vi hem till jennifer H och sov ;D
shf

söndag; jag vaknade vid 9 först av en snarkande jansson, hah! sen så gick jag upp 11.
drog väll med bussen vid 12 till fagersta för ajg började jobba klockan 13 oså vaaaa..
och ja, skapligt mkt d va idag, 1;a advent och 1256459834 st folk typ, nästan iaf :)
nej, men galet mkt de va idag, hann inte med någonting och vi käkade runt 3-5 liksom(ovanligt).

nu sitter jag här, har nyss kommit hem från jobbet och ska snart sova alltså.

imorrn ska jag sluta röka, jag och nattis kööööör påre, fan va gött om man klarar de!
så aa.. ;*
/E

Kommentarer
Postat av: jennifer

så fin gumman<3

2008-12-01 @ 00:23:24
Postat av: frida

Sv: Haha ja det hände ju lite saker i skolan idag som du missade XD hööh <3

2008-12-01 @ 16:49:11
URL: http://dealwithme.blogg.se/
Postat av: jaime

söt du är gumman <3

2008-12-02 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0