trött?

ooom jag är..
sov 4 timmar i förrgår natt, sen 2 timmar och 50 min inatt typ, sen är jag vaken nu :O
måste vänta på seg ange som är hos myggiiish :D

kom till skolan i tid idag, hade fortf sjukt ont i magen som jag haft sen söndags :S
och när du tillomed vet att ja fyller år, så kan du iaf kläcka ur ett grattis slajna.
d skulle jag gjort :D

men lite jag har haft skoj idag annars dåååå..
tack alla som gjorde dagen liksom ;d<3

och vet ni vad? jag ska snart gadda mig för fick de i present som sagt!
LIIITE jag längtar, och de blir 2 st, mmmmmh :)

- nååågra bilder från idag!
ghjgsddfgredfg
sliten igår/inatt   -    mitt hår växer :O   - egodag, yeh :D  -  tomma ciggpaket, vissa fattar vrf! - nattis och ja hade skoj!
och mer bilder blev de inte idag, för orkar inte lägga upp :D

PUSSSS;*
/E
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Frida

Vem var det som inte sa grattis? ;O

2008-11-06 @ 11:58:38
URL: http://dealwithme.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha fulingbild.

fan va sendrag jag fick haha :D

2008-11-06 @ 17:31:55
Postat av: Cattis!

grattis sötnos :)

shiiiiet va långt hår du fått om de är äckta ;)



<3

2008-11-06 @ 18:52:33
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0