21.30

asssså.. klockan är bara 21.30 men ja lovar att jag ska försöka sova ;D!
blir ut och blossa snabbt, sen sätta på tv;n och glo... skönt att äntligen gå och lägga sig i tid!

för imorrn äre liksom fredag, och massor att göra imorrn. blir dock inget festande, men skönt :)
jobbar hela helgen, så jag skriver när jag har tid och är hemma (:

åååååååh lite man saknar daldansen när ja kika på bilder från vårat förkrök!
en bild bjuder jag på, för resten orkar jag inte lägga upp :D



aaa

gonatt PUSS / E

Kommentarer
Postat av: emelie

du somnar aldrig så tidigt ewe :D

haha klockan 2 tippar jag på ;)

2008-10-16 @ 23:39:23
Postat av: jag

njae asså klockan är väll 12 nu, så jag ska väll lägga mig strax :D

haha, men kan inte sova så tidigt ju :(

2008-10-16 @ 23:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0