söndag..

r.i.p adam! känns förjävligt när de närmsta förlorat en vän och så var du en sån underbar och glad person.. hoppas du har dt bra där uppe!<3


vaknade runt halv 10 i morse, fast somnade om ett antal ggr, frös som en jävla någonting, fan va kallt det var. sen hörde man mitt alarm, fridas vibration (säkert alarm) mitt, hennes,mitt, hennes. så jag blev galen, HAH!
men illa nog var jag ju tvungen att kliva upp någon gång, så jag gick väll upp efter att jag dragit mig en stund.

åkte vid 11 tiden, för Frida skulle med bussen till avesta och jag skulle jobba.. segt tyckte jag.
men segt? inte var det så segt idag, för första elr kanske ANDRA gången högst så tyckte jag det gick fort och jobba.. halv 12-halv 7.. ääh det går snabbare när man inte är bakis OCH när man har någon rolig person och jobba med, PLUS i kanten till emelie :*

fgjslitagedotcom



när jag kom hem, försökte jag trycka i mig pizza som morsan köpt, men vafan gick väll inte så jätte bra kanske.. haha!
sen så har jag setat framför datorn och degat i några timmar nu. va total kaos här ett tag för alla skrev på msn, jag skulle skicka några filer, göra klart ett arbete, SAMT kolla alla som hade lagt upp bilder på bdb.. daemn.. så nu är jag allt klar och får koppla av i lugn och ro.

och ja, idag har jag faktiskt bara rökt 5 cigg, stolt .. det går framåt !
nu ska jag ut och ta mig den sista för idag, sen så hörs vi imorrn..
/E


Kommentarer
Postat av: agnes

r.i.p

2008-10-06 @ 19:00:08
Postat av: emma

rip<3

2008-10-06 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0