eeeey..

har provat lite kläder idag som jag ska ha på fredag, dock har jag inte hittat några runda brillor än, såna där mormor brillor duvet ;D men äh, kanske får tag i några imorrn... HAR DU NÅGRA!?!

sen jag har städat mitt rum idag, lite finare än förut iaf :$ hihihi! så nu kan sara sova här imorrn, och sara och issa här på fredag ;D! d känns skönt, så man slipper skämmas över att ta hem någon kompis som jag annars brukar göra ^^

jag har även lyckats hunnit att slinga mitt längre hår ;D så nu kan jag andvända 2  trenser, finallly!! :D

sen så skulle jag ju behöva läsa och plugga till svenskaprovet imorrn, men det har jag alls ingen lust med så skippar det alså :( IG till mig ..

nej, om man skulle sova nu kanske? istället för o sitta vaken varje natt som alltid.. det visar sig, jag skriver mer om jag har tråkigt !
:* / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0