helt seg..

idag vaknade jag väll runt 9 tiden och hade världens magknip, nooo..
inte idag oxå liksom tänkte jag ;S så fick sjukanmäla mig idag också.. ;/ inte bra liksom..
skoltrött är man ju också tyvärr, menmen.

vaknade igen runt 10 tiden, låg i sängen och kika på tv tills 12, då jag gick upp..
sen gjorde jag i ordning kycklingsallad och käkade, sen blev det chill framför tv; IGEN
haha tröttnat på datan?

drog ut vid 3 tiden och mötte emma nyyyyberg,
gick en liten sväng med henne och snacka, va ju ett tag sen.
sen drog vi upp till persson, där det va några homies man inte träffat på ett tag, trevligt :)

kom hem runt 6 tiden och tog mig en banan och satt mig vi datorn..
och sen snackade jag med marc som nyss kommit hem från prag, trevligt asså :)
halvtimme senare ringer jag min bästavän, alme och snackar skit..
och får för mig att gå ut och gå igen.
jomenvisst, gick väll en promenad på 1 timme och 20 min, sköööönt ..
speciellt när man snackar i tele samtidigt ;D!

sen har jag snackat lite med mami, för en gångs skull..
om min tattooo som jag så småning om ska göra!
och nu sitter jag här, har kirrat sussann's blogg och även ny design på min ..
inget märkvärdigt, men enkel.



sen så saknar jag ju ange, eftersom jag snackar med henne nu
och ska vara med na imorrn, ett tag sen va! :(
aaaja, blir iaf  mys framför tv;n innan jag somnar, OM jag somnar..

take care :* / E

Kommentarer
Postat av: fclub you know who

duktig du är :D

fixa min blogg om du vill.. gillar när det är enkelt som du gjort .. kram!

2008-10-14 @ 23:28:04
Postat av: Cattis

hej söt <3 snyggt du fixat på din blogg, lust att hjälpa mig nån dag ? <3

2008-10-15 @ 19:18:45
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: SB

TACK SÅ MYCKET! <3

2008-10-22 @ 15:22:47
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0