ja du, precis just du!

dina sms säger mer än du tror almedina. OCH för dom som inte förstår, så kommer det alltid vara vi! Hur mkt du än försööööker komma imellan...
jag saknar dig alme, och jag älskar även dig mest, kommer alltid att vara så!




och underbaraste sms;et du skickade nyligen då;
 
"jag saknar dig mest jag älskar dig mest, tro mej jag gör de, fast jag inte alltid visar de.
Jag försöker ringa dig så mkt som möjligt, igår ringde ja dej för att snacka skit, duvet när jag satt på lektionen.
Jag kunde ha jobbat med uppgiften men passade ist på att ringa dej <3
Allt kommer inte bli som förr men vi kan försöka få de så likt som möjligt, eller börja på ett nytt kapitel o göra de nya bättre än de gamla. Det e inte så lätt o försöka nu men när jag flyttar tbx till fagersta så har vi ju chansen.
O jag älskar dig verkligen mest. Jag, Du jaime o marc,när vi 4 e tsm så känns de som om ja e med en familj. För ni har ställt upp för mej så mkt så att de känns som om ni e den riktiga familjen jag har, inte den jag bor hos .. :'(<3" /alme

 volim te <3



-förövrigt så kommer du aldrig få som du vill, så mkt skit man hör, så mkt skit du gör.. alllllllllllllt jag bara dör! :D


Kommentarer
Postat av: ems

vem är de som förstör? ;o

2008-10-24 @ 00:20:02
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/
Postat av: maddekåå!

naaw, vad söt hon är :)

2008-10-24 @ 00:36:13
Postat av: jag

ingen som förstör? :P

skrev att ingen kommer kunna komma imellan oss, och de va har :)

2008-10-24 @ 16:47:44
Postat av: Frida

vem är det som försöker komma emellan er?

2008-10-24 @ 17:07:09
URL: http://dealwithme.blogg.se/
Postat av: jag

meeen så nyfikna när jag skriver just om de där liksom? ingen, skrev att INGEN kommer imellan oss, och då syftade jag inte på någon speciell person :)

2008-10-25 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0