kan ju inte ..

fan, svårt det ska vara och komma i sängs i rätt tid någon gång.
nu sitter jag här igen, har precis duschat, och blev överPIGG'

är så sjukt sugen på att göra om mitt rum här hemma hos pappa, så jävla booring helt enkelt.
inte det finaste hos mami heller, men iaf nya tapeter, lite tavlor o shiet.
mitt rum här ser ju ut som en gammelmormors rum :S haha!

nej, är sugen på någon vit elr röd tapet, med afrikansk stil, skulle va snyrre asså..
  gh
något liknande iaf?



men gäller och ha pengarna och lusten att göra allt själv.. såvidare ingen vill hjälpa? för min farsa+familj kommer ju inte  ha tid såklart..

snart äre helg va? haha, det blir maskerad party på fredag, och maybe rickard&jessica på lördag med älsklings issa<3
:*

Kommentarer
Postat av: elin

snygg header du har =) lust o fixa min??

och kör på afrikanskt, fråga någon vän om hjälp (Y)

kram

2008-10-06 @ 23:36:32
Postat av: Michelle [my life, my story, my words]

Svar: Aa, fast jag vet inte om jag ska gå :) Kram!

2008-10-07 @ 16:28:33
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/
Postat av: Flora

sv: åh tack!! :)

du går in på klippet på youtube, kopierar länken till höger som heter "Embed" och klistrar in den när du ska skriva ett inlägg. Men du måste trycka på "ändra redigerare" när du klistrar in embedlänken. efter du har gjort det trycker du på "ändra redigerare" igen om du vill skriva något mer eller så. Klart!

2008-10-07 @ 18:12:54
URL: http://floras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0