liiiite seg då

jadu, inatt fick jag för mig att städa rummet, jag var pigg och fanns inget o göra liksom.
och det behövdes nog, elllller va säger ni, ni som vet ;D? haha!
iaf, tog väll drygt 2 timmar och få undan allt, alla kläder, skit oså.
sen vare dammsugning och bäddning kvar, och det kirrade jag idag :)

så nu äre hyfsat cleant, fast ser inte så ut för har så jäääla mkt saker på rummet.
så det blir väll att möblera elr något så småning om, och köpa nya gardiner ;$
sen så funderar jag på och kirra ny dator, men har inte råd liksom :/..

nu idag så har jag väll inte gjort så mkt, städat, sovit och sen drog jag iväg.
chilldrack med några vänner, sen blev de hem igen och fortsätta.
så nu har jag garderoberna kvar, bara inkastat alltihopa.
så visar sig om ja hittar något jag letat efter.
hojta om de är något ni vill ha, för slänger allt annars.

:*
/E

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kan ju kolla ifall du hittar min vita tjocktröja ;) och gul/gröna linne :) <33

2008-11-01 @ 12:22:04
URL: http://dealwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0