meeeen klagarn

jomenvisst, idag eller aa nu på morgonen har jag inte gjort något annat än o klaga.
mitt hår är krull somfan, för vi kuta till bussen imorse, med blött hår och allt.
och jag har ont i magen, är hungrig och torr i käften.. VATTEN!!!!!
vafan, och tröjan är för kort, jag vill bara hem och sova för jag är trött..
hahahah det kommer mer, men orkar inte skriva just nu om det.

idag har vi engelska prov, och jag har kommunikationsprov
och imorrn har vi samhällsprov som jag inte pluggat ett skit till!
kännsss roooligt med massor av prov ;s

idag efter skolan blir d stan med isabell och ta en fika, sen kika runt lite i affärerna;D!
sen blir det nog till Fagersta och träffa lite fööölk, om inte så åker jag hem o pluggar..

ajaaa, nu ska jag plugga med kommunikationen, så hörs vi senare!
hitta lite äldre bilder på datorn från fotostudion, så bjussar på en!
ddgh
:*
/E


 


Kommentarer
Postat av: lisa

söt klänning :

2008-10-22 @ 10:40:58
Postat av: maddekåå!

2008-10-22 @ 12:06:05
Postat av: maddekåå!

ja, kom hem och kolla på hockey ;)

2008-10-22 @ 12:06:34
Postat av: jag

åååhfan, aja ringer dig sen då maddekååååååååå! :D

2008-10-22 @ 12:56:10
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/
Postat av: amanda

fin bild hörruu :)

2008-10-22 @ 15:53:28
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: jag

tack, men bilden är helt pixlig/suddig :S

ser sjukt ut på bloggen ju...

men tack ändå :)

2008-10-22 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0