oskönt? hhrhrhr

fredag;
lite seg idag, så pallar inte skriva allt om dagen :D
men hahhhheeh skridskor på gympan va iaf skoj ;$ ;D
jag och madde på isen asså, ni ska bara veta ;o

sen efter skolan kom ja v'äll hem runt 3 och slocknade typ direkt, så jävla sliten va ja..
men vaknade igen runt 5 tiden och satt på mig kläder o  satt upp håret och drog ut,
 ut och mötte maddekååå! drog hem till henne ett tag, sen gled vi vidare till nästa place.

trevligt folk och chill blev det, de fick räcka för mig igår.. kom väll hem runt halv 3 på natten
och fick samtal vid 20 i 3? ;D OOOOOOOSKÖN grabb liksom :D Haha

men somnade väll runt halv 5 tiden och gick upp 10 i morse, dåååligt sliten jag va..
värk i hela jävla kroppen, känner mig som en gamling alltså.
drog till jobbet lite senare än väntat, men jobbade iaf mina 7 timmar :)

äntligen hemma nu liksom, men får se om jag pallar dra ut ikväll eller inte ;D
blir nog upp till marc en sväng och snacka eftersom kommit hem ifrån prag nu!

PUSSS / E

Kommentarer
Postat av: issa

vem ringde dig :D:D?

hur orkar du vara vaken så läneg när du ska upp tidigt människä??

2008-10-18 @ 21:13:59
Postat av: emma

vem är grabben? ;)

2008-10-19 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0