pppp

hahaha sjuuuuuuuk kväll/NATT igår alltså!

men började iaf förfestandet hos madde med emma, nella, madde, emelie och jaaaug.
orkar inte berätta d i detalj men kul hade vi ;D sen drog emma och nella ett tag..
sen möttes vi igen och drog och keeeka pizza ;!
gfgfgf
hej nyktra är vi allihopa!

sen kom vi väll till thaaa localparty vid halv 11.. rätt mkt folk oså
men såklart så hade ngn pajat ljudet!
så kom jaime&patrik my homies som ja inte träffat på ett bra jävla tag!
sen gled vi hem några upp till jaime ett tag och chillade..
sen blev de ringvägen, en annan lokalferre!
haha va där ett bra jävla tag.. och kan ju säga att du, jo men precis DUUU
förtjänade de som hände riktigt jävla hårt, hahhaha..
kom väll hem till madde runt halv 5 kanske? och gick upp 10..
blev pigg när madde drog till jobbet lixom så jag besökte henne ;D!

orkar inte skriva så mkt om igår, men daemn , saker hände de iaf !

PUSS
/E

Kommentarer
Postat av: annas

men snygg ewe!!!

2008-10-25 @ 16:24:43
Postat av: maddekååå

hahaha idiot vad har du tagit för bild på mig :D

2008-10-25 @ 22:43:57
Postat av: jag

hahahaha :D rödstjärt!

2008-10-26 @ 16:49:34
Postat av: cattis

hej, tänkte fråga när du har tid för att fixa min blogg om du har lust att göra det förtfarande? Kram

2008-10-28 @ 18:35:45
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0