regnig lördag..

nuså sitter jag hos Frida, kom alldeles nyss hit.. väntar på bussen som går om drygt en timme till Fagersta.'
sen blir dt att umgås med maddekåå och träffa folket. :*

igår var jag ner på stan med issa en snabbis, shoppade lite och solade solarium ;)
hittade en tröja, en kortare modell av en tröja, en blus eller vad man ska kalla det. sen legging/jeans. väldiggt schyssta asså.. de ser ut som jeans men är leggings. hur great som helst. endast 249:- på VM - bild kommer nog senare.

efter vi varit ner på stan så kom hennes farsa med deras nya bil, en cadillac.. inte för o skryta men fan grymt snygg och skön var den, limosin stuk ;D! lite senare gled vi hem till issa, i brunnbäck och chillade lite.
tog lite sallad, drickyoughurt och sen fixade vi oss..

runt 20 tiden drog vi hem till jessica och rickard som bodde några meter bort bara. dom hade precis kommit hem från spanien, så sjukt bruna :)
kikade lite på idol, snackade och sen spelade vi pictionary :D njae inte en höjdare eftersom jessica och rickard utklassade oss på dt. fast revansch blir de så småning om när ja och issa tränat lite ;)

vi drog hem runt 1 tiden och eftersom vi knappt käkatnågot den dagen, va vi sjukt hungriga. så vi gjorde i ordning hamburgare, makaroner och sallad , FETT GOTT ALLTSÅ, löööövar!
dock tog dt drygt 45 min och få i mig lite mat på en tallrik, men lätt värt, så jäävla gött ;D



aja, dagen, kvällen, natten igår var sjukt skoj fast dt inte blev nå alkohol för min och issas del :) <3

/E

Kommentarer
Postat av: isabell

jag vill tacka för kvällen gumman! jag hade sjukt roligt med dig stumpis, du vet att ja älskar dig o kommer alltid finnas för dig älsk <3333

2008-10-16 @ 14:03:59
Postat av: jag

tack själv älsklign!

jag har jämt skoj med dig.. myyyyysss liksom ;D

älskkk<3

2008-10-16 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0