segsöndag

igår så blev de chill me några efter jobbet.. gaaaaaaanska sliten så kom hem tidigt ;D
och så blev de tv;n och snacka i tele inatt igen då .. swwweeeeeeeet !

sen imorse klickade jag väll alme sisådär 3 ggr för jag va så trött :D sry womaaan! ;)
så klev väll upp runt 10 och duscha, sen somna jag om och vaknade 11 och ruscha till jobbet!

skapligt stressigt idag kan jag säga, hann inte ens ut och röka utan att de va
folk, disk och massa jävla fika/kaffe och fylla på .. kändes som om de va sommar.
men jobbade liksom 2 st bara och annars är vi väll 3-4 på sommarn ;D

haha dåligt vi skrämde upp varandra på slutet sen när kunderna gått då,
så jävla klockrena bilder n shiet, men dom är hemliga ;$ 

och duuuueh.. vafan tar du kort eller?!:S
 sggs

skööönaste, men ja bjuder!

och nu ska jag fortsätta kika på IN HER SHOES, skrev bara lite snabbt medans d va reklam ;D!

PUSS / E

Kommentarer
Postat av: ka, an

alltid glad när man ser dig :D

så söt så

2008-10-20 @ 04:54:11
Postat av: jag

tack desamma vännen!

2008-10-20 @ 19:18:54
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0