skoltrött?

helt seg dag, försov mig och vaknade vid 11 tiden, så orkade inte gå till skolan idag heller, har ju trots allt fortfarande ont i halsen och hosta.. men vafan.
pallrade mig ner på stan vid 4 tiden för att kolla kläder tills fredag (maskeradfest)!
men hittade man något? naej.. helt svårt, så funderar på att låna av anna, eftersom hon själv har lite den stilen ;)!

och sjukt va man blir partysugen när man lyssnar på låtar med bas i, om man nu har bra bas på datorn, vilket ja har ;D



:* puss på låten och de andra låtarna från absolute dance summer 08!

sjukt att man börjat gillat sån här musik igen.. men håller mig fortfarande mest till reggae & RnB. <3

nu ska min låtsas morsa in på datorn, så jag skriver senare eller imorrn helt enkelt!

/E

Kommentarer
Postat av: lindizz

så grym låt! gammal, men NY remixed ;)

2008-10-07 @ 23:43:03
Postat av: junsa

hold your head up!

reggae (L)

2008-10-08 @ 00:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0