tandläkaren

aja nu är jag hemma igen ;D blev en kort skoldag.. 10-1 så 2 timmars lektion, sooooft :)
sen började jag gå mot skogsbo och gick till tandläkaren där, fick vänta 10 min dock..
men sen när dom släppte in mig, blev d massa runkenbilder oså (hur de nu stavas:$)
men allt var bra oså, inge hål eller något, men lite gula tänder kanske :$
och ja kan säga att hon babbla minst 15 min om att röka oså, lite jobbigt alltså.
, hahaha de vet man liksom inte redan? men grymt snäll va hon ;D!
sen fick jag göra nya prover för min nya bettskena, Ha ha ..
fastnade klägg i hela käften, daemn inte gott...

ne, nu ska jag göra i ordning nudlar, för ja orkar inte laga mat :D HAHAH! gött!
sen blir de kanske bada, blev liksom lite suuugen på de helt plötsligt :)

skriver mera sen, PUSS ;*
/E

Kommentarer
Postat av: jessika

kul att det gick bra :)

tare lugnt med rökningen :D <3

2008-10-23 @ 15:15:52
Postat av: Larre

Haha oskönt med runkenbilder :D

2008-10-23 @ 17:55:55
Postat av: Larre

Hehe ta dig ett dopp du, aldrig fel ;P

2008-10-23 @ 18:01:03
Postat av: jag

hahahha, men vet inte hur de stavas elr va man ska säga ;$



de gjorde jag oxå, de hann väll inte du antar jag ? ;)

2008-10-23 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0