tv time

känns som jag sovit bort hela dagen, vaknade runt 1 tiden igen och gick upp och hämtade 3 glas vatten. haha det ända jag får i mig + soppa & drickyoghurt<3

alltså jag känner att jag behöver nya kläder så blir nog ner på stan imorrn om jag är frisk vill säga, har ju haft 39.4 graders feber idag och kallsvettas, plus ont i tungan och ont i huvve, faen att dt aldrig blir bättre. .  hah!

men det blir i alla fall isabell imorrn, även om vi är sjuka eller friska. för i helgen blir det lugnt, inge festande för våran del, speciellt inteför min del som ska jobba på söndag också.. dock inte så länge, men 7 timmar blir man trött utav.

nej nu ska jag fortsätta kika på tv och kolla om jag hittar något bra. :*

http://www.youtube.com/watch?v=wFjn8zKgd1o


/E

Kommentarer
Postat av: anna

riktigt bra musik<3

2008-10-02 @ 17:49:01
Postat av: malin

solkort på mt's kostar 199:- då får du sola 10 gånger och det är 30 min varje gång. annars får du betala 50:- per gång. du tjänar 6 solningar på det ;P jag har aldrig solat på opensun så jag kan inte yttra mig om den, men MTS ÄR BRA! :D

2008-10-02 @ 23:42:34
URL: http://malinmariearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0