lite från veckan..

i lördags blev de avesta och festa lite, me nattis till en början..
vi gled hem till frida först och träffa lite föölk, och förkrökade.
k
ganska nyktra redan där.

sen gled vi vidare med robin o "gänget" till stan, skulle till ngn men blev ej så
mötte jessiiiiiica och drog till tony, som kom efter 1 timme tydligen?
jag hade fullt upp o snacka i tele, och va osocial som vanlig :/ :D
sen när vi kom upp dit och eeeefter jag lagt på, så blev de dricka.
blev absint, och liiiiite knall man blev av deråå!
sen runt 1 tiden, drog vi till stan och keeeka pizzzzza
sen blev de efterferre, sen hem till jessica och soova!


söndag;
feting dag.. blev först hem till mig i skogsbo, laga mat och sen in till stan!
blev film och myyyys med angelika och sen myggan som kom sen.

måndag;
blev de vakna tidigt, käka frulle, duscha och dra till stan med ange.
kikade på barnkläder i c;a 1 timme, till cornelia från ange.
hämta ut lite grejor på apoteket, kolla på h&m, smycka och pacific.
sen mötte vi nattis och jag och nattis gled hem till henne och chilla.
sen kom min baby almedina till avesta och hälsa på<3
och sen hann jag träffa frida ett tag också, sen blev de sova.

tisdag;
först blev de umgås med fölk, sen gled ja och ange till stan o handla
sen blev de thaaaaaaaaimat och så
sen blev de sola, och medans ange sola så hade ja tråkigt;D
gh
senare blev de som sagt bio i v-ås, sjukt trevligt!
men sämst film :D "låt den rätte komma in" -poäng till den;)
träffade även alme då oxå en snabbis, elr ja någon timme ;D!
sen åkte vi hem till larrree, kikade på ngn annan film, sen blev de sova.
 :*
/E


Kommentarer
Postat av: emsi

vad handlade filmen om? :)

och vaf ska du göra i helgen?<3

2008-10-30 @ 23:09:32
Postat av: alme

love you bitch <3

2008-10-31 @ 13:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0