ja det var ju så att..

igår färgade jag mitt löshår, eller ja, jag slingade de..
blev inte så jätte bra för jag hann bara göra en längd och de blev tjocka slingor så ser bara ut som en annan färg.
men får se hur dt blir med o andvända det.

sen åkte jag till issa i brunnbäck, vi satt ute, inne och hade allmänt trevligt och kul bara. Kikade även på idol och det var sjukt synd att han den där lite större grappen inte gick vidare, helt sorgligt när alla grät ju :/ när på att vi började tjura oxå ;D!

sen när vi väl snackat klart vid 10 typ så började jag svettas för hennes rum är som en bastu, jag looooooovar asså..
daemn, tog mig 20 min innan ja slutade klaga. sen blev ja röksugen och issa vägrade följa med ner för hon orkade inte, så sa hon att ja skulle röka igenom fönstret och ja varnade henne för hur mkt de kommer lukta, men nej inte fan brydde hon sig..
värre efteråt när hon gnällde hur mkt de stank, och hur jävla mkt hårspray/parfym hon sprutade :D vavare ja sa liksom ;)

nu så börjar jag snart lektionen, och sen ska vi ner på stan, gå på h&m och apoteket med issa o sara..
sen så ska jag åka till fagersta efter gympan, och sen blir det skogsbo med isabell och fixa oss och börja dricka lite innan vi drar till emma vid 7 tiden :)


PUSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0