litegranna om veckan..

var ju ett tag sen, men visst nu så ska jag försöka sammanfatta veckan..
skolan har ju inte gått så bra denna vecka maybe..
jag har varit så skoltrött och kommit till skolan runt 12 varje dag nästan, inte bra.. så de visar sig om jag får studiebidraget eller inte.. ;o

måndags så fyllde sara och anna år + mina gamla klassisar malin&mariaa.. lite komiskt :)
så jag sov hos frida vi va ute ett tag, sen drog vi hem till henne och chillade..
helt plötsligt fick vi för oss att förändra håret, eller hon skulle färga sin utväxkt och topparna och jag ville göra slingor...
men resultatet blev väll sådär för vi gjorde inte så många slingor på mig..

så på tisdagen så färgade sara om det på mig och andvände hetta, blev hur bra som helst.. förutom att dt kanske är lite missfärgat.. är iaf inte helfärg utan bara slingor..
 
och den dagen fyllde frida år oxå :)

på onsdag d.vs igår fyllde min bror 15, och jim h 19 så det blev en masssa på dom där dagarna, grattis igen allihopa !

idag så va jag nära på o försova mig igen, men ja lyckades ta mig upp en kvart innan bussen gick..
så ja slängde på mig kläderna, borsta tänderna och stack till bussen..
när jag kom till skolan hade vi samhäll, ganska kul alltså.. och nu har ja setat o gäspat i några timmar så vill bara hem, hem, hem och sova :(

sen ska jag vara med issa idag också, först måste ja hem och packa, sen slinga mitt löshår (om ja orkar..)
och så blire mysa ikväll med henne och sen sova där.. :*

IMORRN så äre fredag och dt blir fest med tjejorna i klassen, skaaaaaaaapligt nice kanske?
så de blir skolan, åka till fagersta och fixa lite, sen åker jag och sara hem till mig och fixar oss och börjar dricka lite.. och sen drar vi hem till Emma, äter gott och dricker oså :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0