första skoldagen efter lovet..

och nu va vi här igen, har inte skrivit på 2 dagar iaf, om inte mer..
efter lördagen fick jag ingen lust att sitta vid bloggen och skriva allt.
men va roligt till en början, först grillning med familjen, sen ferre..
eller ja, själv va man nykter, de andra grapparna drack iaf, va hos kicko,
sen drog vi till nbg med nerv som chaffis i ena, karp ochsen mattias.
kom iaf hem runt 3 tiden, men var pissed, så somnade inte förens kl 6..

söndagen blev mest chill, va hemma och styrde upp lite saker tills 4.
sen så drog jag och papi ut och övningskörde, rätt så kul att man börjat.
var även ut idag (måndag) med honom, även om det inte gick lika bra,
men hade ingen lust alltså, mitt huve var segt och jag pallade inte tänka.
skyller på den lååååånga första skoldagen! galet jobbigt..
2 elr vare 3 proooov nu i veckan för MIG iaf... roligt. 

nyss kikat på 5;an .. först CSI och sen B-A-S .. oskönt program.
älskar måndagar och tisdag, bästa programmen då alltså. (femman)

nej, nu blir det sova så man orkar upp tills imorgon. (K)
/ewelina

Kommentarer
Postat av: viktöööör

tack för att du bryr dig :)

2009-04-21 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0