ingen sömn..

lite dåligt jag har sovit de senaste nätterna, eller ska man säga mornarna. igår kväll gick jag och la mig kvart i 12, kollade på klockan vid 4 och hade inte somnat. sen gick jag upp vid halv 7, så fick väll 2 timmars sömn kanske, rätt segt. kom till skolan helt död, och så har jag fotat matilda och tagit några närbilder. kommer kanske lite bilder sen om jag orkar göra om, och hinner lägga upp. och för övrigt så har jag världens magverk (magkatarr) och skavsår av mina nya skor:(

ser iaf ganska brun ut va, haha!
/ewelina



some pictures .. (kommer upp inom kort)
matilda modell
ewelina fotograf & redigering.



Kommentarer
Postat av: amanda

söta shoes :)

2009-04-22 @ 14:13:17
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0