loooov!!

nu har jag inte skrivit på ett tag, inget intressant iaf, och det kommer jag inte göra nu heller :D
för allt jag har att säga är att jag är så sjukt trött men glaaad att de är lov, oskönt!
slutar om drygt en halvtimme, och de första jag ska göra är hem och soooova..

blev liksom en promenad till jaime igår, och umgicks med han, M&S från v-ås.
blev grease filmerna, vilket funkade för mig, för har inte sett dem på år och dar..
kollade även på kniven i hjärtat serierna och tog det allmänt lugnt, men sent blev de.
kom i "säng" vid halv 5, och skulle upp kvart i 7, så ganska slitet det varit idag..

efter jag sovit ett tag idag, så blir det nog en promenad eftersom jag inte kan träna..
sen så imorrn bär det av till västerås med maddekåå och träffa min babe alme!

kanske hörs mer idag, annars blir det imorgon =)

pusss ewe


 


Kommentarer
Postat av: bella

fett söt du är (=

2009-04-08 @ 18:50:06
URL: http://barabellysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0