ovanligt att man är sjuk..

okej, anledningen till att jag inte skrivit är väll för jag har haft fullt upp sen lovet börja.

och just nu är jag sjuk, ska upp till sjukan imorrn och kolla vad de är..
eftersom jag varit såhär sen höstas, och det går bara upp och ner, inte normalt direkt.

idag har jag setat och kollat på brooke knows best ända sen kl 12, haha ;D!
men gaaalet va man vill se ut som henne då, hon är inte den där pinnsmala bruden,
men ändå så jävla fin i både kroppen och allt annat, daemn om man såg ut så!

och lite jag gillar hennes far och farbror, haha sköningar alltså..
nu ska jag fortsätta kolla, om ni missat så slå på MTV, för de håller på än !
 pussssssss ;*
skriver mer senare vaa...  /Ewelina

Kommentarer
Postat av: din blatte gud

jag bara älskar hennes pappii asså ;D

aa hon e riktigt fräääsch hon

2009-04-14 @ 17:13:01
URL: http://almedinaa.blogg.se/
Postat av: Marju

älska det där programmet alltså, och hogan knows best haha :* helt underbart!

2009-04-15 @ 17:23:24
URL: http://marjuanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0