sista helgen vare va..

helgen blev väll rolig och så, men ..
i fredags blev det iaf upp till jaime och förkröka med lite folk som vanligt ..
blev lite sne, och det har vi ju anledning till också, men sånt som händer vaaa!
runt halv 1 tiden drog vi mot dickens för att jazmin fyllde 18, men de va inte många kvar.
så vi va väll en 10-15 pers som drog upp till henne igen, sen drog vi vidare upp till jaime vid 3.
blev väll jag & pechyH, K och S som drog upp dit, plus de som redan va där då, efterkrök.
sen drog vi som gick till honom runt 6-halv 7 på morgonen, knalla som fan allihopa, haha.
när jag och pechy kom hem, så sov vi väll ja, 4 timmar och va lite knall när vi vakna också..

på lördagen drog vi ut en snabbis, blev o gödda lite i solen och gå runt, jaaa.
sen efter pechy åkte hem, så drog jag hem och satt mig och sola, sen duscha.
och bestämde mig för att dra upp till jaime, så gick dit runt 5 tiden, sen blev de avesta.
tog mig en återställare direkt jag kom dit, och mådde perfekt igen, vinet va kalas!
förkrökade hos elin med några brudar, blev singstar med min "fina" röst, haha.
sen efter någon timme, kanske 2, så drog vi iväg till brovallsgården och fortsatte kröka.
hände väll en hel del där, och va en jävla massa blandat folk, kändes väll helt okey iaf.
lite roligt va nog att folk visste vem jag va, men jag hade aldrig sett dom förut..
lyckades iaf få i mig en hel del, eftersom jag hade rätt mkt, fanns kanske ngn dl kvar av boxen dagen efter.

så söndagen blev en chilldag med N och J , sen kika vi fotboll och käkade..
åkte hem till fagersta runt 7 tiden och gjorde inte mkt alls när jag kommit hem.

aja, blev en lyckad helg iaf, eftersom det var sista helgen jag skulle festa
(förutom valborg+karnival) (y)

/ewelina

Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha fan va galen du va på mej oxå ju :(

2009-04-14 @ 20:20:58
Postat av: oureoafkö

du får tagga lite på festerna kvinna :D soryyy babe<3

2009-04-14 @ 20:40:54
Postat av: F I A H ♥

tack så mkt :)

2009-04-14 @ 20:59:50
URL: http://ffiiyah.blogg.se/
Postat av: amanda

så du kommer inte till norberg och festar den 25e din jävel? ;P haha

2009-04-14 @ 21:10:45
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: jag sjääääääälv

förlåt C, men vafan.. <3

och vem fan är "oureoafkö"?

2009-04-14 @ 21:20:52
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: tss, haha så illa äre väl inte. Inte sagt att du är en alkis men en partypingla kanske? haha ;) okej va bra :)<3

2009-04-14 @ 21:47:33
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: Pauline

sv: tack så mkt :)

2009-04-14 @ 23:44:22
URL: http://paulineborgerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0