väldigt överglaaaaaaaad

tjeeeenare grabbar och flickooor!
lite glad jag är idag, vakna med världens leende på läpparna, SOOOL ute..
väldigt oskönt att man till och med har lite kläder på sig, alltså vååårkläder, mmh!
efter skolan blir det hem och tchilla och duscha, fixa ordning sig oså, sen holmen..
grillning med några kompisar, fast blir dock inge dricka för mig ikväll, de blir imorrn ;D

ser fram emot imorrn iaf, förfesta/grilla hos matildus som förra ååååret :D
efter det drar vi in mot lilla norberg, och sen blir de feeeeeeeesta som fan, gött!

skriver mer sen, för nu ska jag ut på en cigg och sätta mig i solen med marju, sen gympa!
/ewelina


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: a fast jag är sjuk som en gnu :/, men det får gå en då : ) . det gör jag <3

2009-04-24 @ 12:50:54
URL: http://mgkempe.blogg.se/
Postat av: Marju

underbara dag :)

2009-04-24 @ 13:33:40
URL: http://marjuanneli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då ses vi alltså i norberg imorgon?;)

tror jag ska dit :D

2009-04-24 @ 18:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0