a little story...

...dvs sammanfattning av denna vecka.


torsdagen den 30/7
bar det sig av till sthlm, för att sedan åka på kryssning till åland.
träffade sjukt underbara folk, och blev dricka från 5 på dagen, till halv 9 morgonen efter (y)
skapligt slitnast, men lätt värt det.. för hade så jävla roligt, både jag och olivia.. eller?

fredagen den 31/7 kom vi hem från sthlm/kryssningen vid 8 på kvällen, sen blev de fagersta.
hann bara hem och packa upp, sen blev det långt samtal med olivia, och vidare till jaime.
hemma hos honom blev det bara en hel del chill med grapparna och film..


lördagen den 1/8 så jobbade jag från 10 på morgonen, till 5 och mötte sedan olivia.
vi gick hem till mig och började fixa oss lite smått, och förkröka lite hemma hos mig..
hamnade hos jaime (ovanligt?) och sedan åkte vi till nbg för att kika in på lokalferre.
blev inte så länge där, för var ganska skumma folk, så ja o resten gled ner till byn o träffa folk.
kom väll hem runt 3 tiden med en full och jävligt dålig olivia som knappt kunde stå upp ;)
och själv så slocknade jag rätt sent och skulle upp och jobba på söndag igen då..
 
eftersom jag jobbade hela helgen så skadar inte denna bild. kom o hälsa på va?
kan ju tillägga att det är ganska skönt och ha ett säkert jobb iaf, nu äre 3;dje året där.


har även börjat använda plånbok så ja slipper tappa bort kort, pengar osv , bra va?
 har insett nu att det är ganska praktiskt.

måndag den 3/8 åkte jag över till avesta för att koppla av efter en heljobbig helg...
men började med att jag övningskörde, sen kom ep hem till mig på kvällen umgicks.
först kika vi på film, sen blev de leka lite med lillebruuur linus som var övertrött ? haha.
sen åkte vi till 7eleven, kände att vi behövde frossa lite va? så blev chirre och film igen (y)
buse

tisdag den 4/8 min papi och resten av familjen åkte iväg till rullsand så blev själv hemma till fredagen.
så vaknade ja o ep, duscha sen gled vi ner till stan och mötte pechy osv..
fikade, kollade runt (även handlade lite), hyrde film och handlade jävla massa mat hem.
åkte hem direkt efter det och började göra i ordning fruktsalladen med frysna jordgubbar? hah..
kollade på notorious först med papi och ep, sen slog vi på en annan film efter det och härjade.
slocknade väll runt 5 tiden som vanligt, men hade det riktigt trevligt må jag säga alltså.


onsdag den 5/8 så steg vi upp runt 12 tiden och gick ut med bäääms en sväng, sen frulle.
efter det så chillade vi bara hemma tills klockan blev 5 drygt, och duscha och börja fixa oss då.
sen blev vi några som grillade hos mig, och hade det trevligt, vi cyklade till kingen senare iaf.
väl där inne var det äckligt varmt, och en jävla massa folk men vi hade det trevligt ändå :)
cyklade hem, lite duktiga vi va då, och fort gick det , sen dryga vi lite vid camen och "videoblogga"
va ganska kul och se det dagen efter iaf, eftersom vi försökte härma alla fjortisar, spec kissie...
slocknade väll i hyfsad tid iaf, runt 4.. och vaknade på torsdagen vid 12.. vilket va duktigt av oss :D
 
och vill säga att pechy har varit sjukt duktig nu och varit nykter 2 veckor, även när hon vart ut!!

torsdag den 6/8 kan varit den sletnaste dagen på länge, ville bara sova efter jag klivit upp..
men lyckades ta oss iväg till willys runt 6 tiden, och köpte paj, film cola och godiiiiis, mumsigt va.
kollade först på en as bra film, sämst på namn.. men va någon rätt gammal med will smith iaf.
sen kikade vi på en hillaryduff film och till sist honey, som fortfarande är lika bra som sist  :)

cpmin fick ja till. och emelie är neger.

ja, ni fick lite bilder på köpet till de korta sammanfattningarna av denna vecka som ja skrivit nu.
imorgon börjar jag att blogga som förut, istället för att skriva långa och dryga inlägg... ciao ♥
/ewelina


bilder från kryssningen och lördagen den 1 augusti kommer senare i detta inlägg....

Kommentarer
Postat av: oliviaa

ååååh kryssningen var sjukt rolig :D förlåt för lördagen hahah åååh alltså fyfan :(:(<3<3<3<3

2009-08-08 @ 00:22:50
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: patricia

haha okej.

jadå, alltså sån jävla stämmning och bra msuik, kunde inte ha blivit bättre! Så ja, förutom nertrampningen så hade jag sjukt jävla kul ;D synd att ni missa bara.. :(

2009-08-10 @ 13:24:28
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0