väldigt dålig uppdatering

gokväll!
inte haft någon tid vid o blogga, eftersom datorn inte funkar här, så lånar syrrans just nu.

ja, då va det "skoldags" igen då. kom till skolan i tisdags och gjorde ingenting, vi satt där som frågetecken eftersom lärarna tog hand om 1;orna och 2;orna, medans vi skulle fixa praktik. och det kunde vi inte göra hemma? hmm. inte någon som varit där sen dess kan jag tro. själv så har jag varit ner på stan både tisdag och onsdag och letat efter praktik. dock gick det inte så bra först, men väntar på besked från h&m, eftersom dom verkade intresserade, men hade redan en praktikant och skulle höra mer om det kunde vara 2 stycken där samtidigt, så svar får jag imorgon. hoppaaaas iaf, för orkar inte springa runt och fråga efter praktik överallt, känns ganska drygt faktiskt.
har iaf träffat en hel del vänner, eller massor lättare sagt, nu när skolan har börjat.. dock saknar jag en hel del 3;or som man heller inte träffat på hela sommarlovet. vissa kommer ju iaf tillbaka till skolan nu och går ett fjärde år, plus i kanten va? nu sitter jag här och väntar på emelie som är på strandbacken, sego. men får skylla mig själv eftersom jag inte orkade fixa mig ikväll, dricka eller gå dit! jo, juste.efter jag vart på stan med ep så va ange även förbi mig en snabbis idag också, vi kikade på fired up (enfilm) och snackade som vanligt, en hel del som kom upp eftersom de va ett tag sen vi umgicks bara jag och hon. imorgon så ska jag va med ep, sen va med olivia, och även träffa ange på kvällen förmodligen.

hörrni, det blir inge mer slingande för min del nu, ända sen september 08 så har jag slingat mitt hår, nu är det nästan blondt och jag kan lika gärna färga hela håret istället för att pilla med slinghetta varje gång, och slita på håret en gång i månaden om inte mer? så imorgon köper jag hårfärg, inge slingfärg.
såhär såg det ut efter första gången jag slingade håret. sept 08


och såhär ser det ut nu. sliiiitet? en aning va.


ciao och godnatt allihopa ♥/ewelina

Kommentarer
Postat av: patricia

sv; hehe ja det var jag. :) jaså? ;D haha ah, karbenning liksom! det ligger ju typ 2 mil utanför norberg, plus att micke bor utav helvete ute i skogen haha! Tack så mycket ;*

2009-08-29 @ 11:35:37
URL: http://patriciaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0