kirrat och klart!

shoo! nu sitter jag hemma, har precis städat rummet och ska snart hoppa in i duschen!
blev en dryg dag, somnade vid halv 6 och skulle upp 10, då matilda kom o hämta mig.
sen åkte vi iväg och hämta upp jennifer och angeliqa för att sedan hämta nyckeln..
efter det blev det en sväng på stan med dom, sen käka kina mat, trevligt och gott!
hämtade upp visar och åkte till lokalen, tror ni att vi fick rätt nyckel eller!? NEJ..
så vi fick ringa upp kommun eftersom hsb va stängt, och tillslut löste det sig, haha.
ska skynda mig nu, så vi kan åka till dani och sen upp till lokalen och fixa lite inför imorrn.
hoppas på en bättre dag imorrn då och ikväll kommer almedina & imorrn olivia till mig♥
Take care så länge mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0