lights off

shooo.. finns de någon bättre låt eller? abooo helt besatt.. lyssnat på den 2 veckor i streck nu typ, varje kväll, morgon osv. alltid första låten som slås på.. jay sean-lights off! påtal om något annat, så blir de feeeest som fan i helgen, jävlar va jag ska ligga bakis i min säng hela söndagen, när jag för en gångs skull INTE jobbar.. jobbar dock på lördag, men det är skitsamma, inte 2dagar iaf!!! hoppas vi hörs och ses i helgen älsklingar! ciao/ewelina

hittade en gammal bild på mig och bästa från i våras någon gång! ♥


Kommentarer
Postat av: olli

finaaast!

2009-12-03 @ 22:42:30
URL: http://olivianoren.blogg.se/
Postat av: duuuuuuveeeet vem/blatte

hhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa anorexia arm (Y)

2009-12-04 @ 19:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0