lite sen uppdatering

shoo! har inte skrivit på ett bra tag, har varit helt slut och inte orkat skrivit någonting haha.. vart på stan med pechy i måndags, och med matilda och henne i tisdags, sen blev det bio med ep på kvällen(new moon), och hur jävla bra va inte den då? och igår va jag i sthlm, åkte dit med issa för hon skulle fixa naglar, sen träffade jag lite av mina kära vänner där efter hon dragit hem. och sen när jag kom hem så kom olivia till mig (min bebiiis som snart sviker mig) :( åh, alla bara drar.. helt sjukt vad jag kommer sakna den bruden ;( nej nu är jag bara neråt, men ska snart ut och fota och så, först ska vi bara vila lite. ciao så länge♥

Kommentarer
Postat av: olli sv;

jaaaaaaaa tur det iaf!!! :( kommer sakna dig asmkt, men somsagt vi kommer ju hälsa på varann alot!!!!!!!!<3<3<3<3

2009-12-18 @ 01:23:25
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0