mellandagsrea

shoo! har inte skrivit sen julafton upptäckte jag nu, men har varit fullt upp. firade julafton i skogsbo med papi & sussi och släkten på den sidan osv.. sen juldagen åkte jag snabbt över till fagersta för att fira hos mormor&morfar, sen åkte jag till avesta runt 5, för att sedan möta upp pechy och jennifer, sen åkte vi ut till nattis och festa och sen blev det flying, damn va folk det var, och snuskigt kul även om man knappt kommer ihåg de sista av kvällen... sov hos jennifer och va sjukt jävla sliten dagen efter, mådde INTE bra alltså, men det vare värt. så igår drack jag litegranna bara, sen drog vi upp till pontus och chilla med hans mor & syskon, sen träffade lite folk efter och kom hem runt halv 4. Och idag så har jag och pontus vart i v-ås och shoppat lite, hittade inte så mkt förutom en tröja,klänning och stövlar. Och han hitta ingenting hahahah.. så vi glider över till avesta imorrn för att kika lite mer. Jag fick iaf träffa alme ett bra tag, gick in och chilla i affären där hon jobbar säkert 6 gånger under de 4 timmar vi var där, skönt faktiskt. nu ska jag försöka hitta någon bra film och se på sen sova tror jag faktiskt. ciao så länge ♥/riktigt sliten ewelina (ville bara påminna er)


(blandat, som ja glömt lagt in + julafton)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0