helgen då.

fredag; börja med skola, segtsegtsegt.. men drog tidigare!
åkte till västerås ENDAST för att hämta alme, haha.. fast träffa mexx å <3
sen åkte vi till fagge, o direkt vidare med bussen till avesta, sen skogsbo!
woah, kommer knappt ihåg va vi gjorde sen, fixade oss, käka osånt då ..
sen gled vi in till stan och träffa folk, drog till T där de va ferre ;D
efter ett tag tröttnade vi så vi drog vidare och träffade P & J som va på fest hos haga ..
oj, sen blev väll klockan lite mkt, så vi drog iaf tillbaka till tommy och så, ruligt.
sen slutade väll det med att vi hamnade hos pechy på natten/morgonen ngn gång.

lördag; jag, alme, hanna och pechy gick och tjocka pizza, trodde vi va sugna liksom.
men inte fick vi i oss ens en fjärdedel var, hahaha fifan. colan va vår kärlek alltså ;)
jag och alme drog hem till mig och chilla sen, kolla tv och film tills kvällen..
då vi bestämde oss för att dra in till stan och festa ändå vaaaa, till N, haha!
va där ett bra tag med folk, sen kom de några fler homies, vilket va tur.. totalsög annars.
aja, hittade iaf till ett annat place sen, och där vare okul va .. hehe, sen blev de stan och tbx.
så tog jag och alme en taxi hem vid halv 4, oskönt de va att komma hem och käka. haha!

iaf, grymt roligt när min bästa vän är och hälsar på såklart, alltid roligt då va.. M!


pussssss
a&e

Kommentarer
Postat av: Daniel

du nämnde ju inte allt ewe :D

krigarn ;)

2009-02-16 @ 22:23:03
Postat av: adina

sv: tack dessamma :) hur är det ?

2009-02-17 @ 00:18:50
URL: http://adiinaaa.blogg.se/
Postat av: adina

sv: jorå det är finfint :) det var ett tagsen vi sågs.

2009-02-17 @ 17:57:05
URL: http://adiinaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

snygg header guuums!

2009-02-17 @ 21:45:24
URL: http://jjtr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0