jobbigt..

..är väll allt jag kan säga just nu! fifan va jag hatar och vara sjuk.
har nästan all infektion man kan ha; feber, halsen, täppt, bihålerna, öronen, huvve os.v ..
lite jag kommer vara hemma i veckan, men kommer inte kunna sova, nejru!

idag, fast jag var grymt sjuk, och seg så drog jag och issa till borlänge!
kupolen dååårå och handlade lite kläder, fast kändes lite onödigt..
eftersom att inom en vecka ska jag börja på nytt liv, träna och gå ner.
så får väll se hur kläderna sitter efter de .. menmen, hittade iaf lite:
3 linnen från gina, me like!
1 klänning från gina
leggings från H&M
4 par örhängen från glitter
1 mössa från veromoda/only
smink från maxfactor, hähähä.

bara för den va lite söt så blire en bild, hihi enkel och så:

och issa bajta mig o köpte likadan, hähärligt ;)

nej, nu blir det och slå på en massa filmer, knapra halstabletter och vila.

puss/E

Kommentarer
Postat av: natta

ajdå.krya på dig:)

2009-02-03 @ 13:32:39
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0