så glad :D

mami klara allt, och de va något strul med lungan bara, ouff.. <3
och idag har jag firat papi som fyller 41, daemn va fort de går ;d!
började dagen hos jaime, vi vakna väll runt 10, kolla film sen iväg.
jag och jessica hamnade hos mormorochmorfar en snabbis.
drog iaf vidare mot avesta vid 1 tiden, och tog en kaffe och handla lite.
och nu sitter jag väll här, med grymt ont i magen efter den goa maten ;D!

aja, ska fixa håret lite, sen åker jag med busssssn till fagersta. see you!
PUSSS /E

Kommentarer
Postat av: Frida

Dom är skiiiit bra, jag läser inte böcker ofta men dom kan man läsa flera ggr om :D <3

2009-02-27 @ 20:45:52
URL: http://dealwithme.blogg.se/
Postat av: robin

ses sen va ;d?

2009-02-27 @ 23:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0