sommar

har vart i skolan idag, började 12, slutade halv 3 .. rätt skönt ;)
blev väll stan efter skolan som vanligt, tog en kaffe med persiiiii oså.
sen åkte jag hem till henne, käkade och kika tv tills vi skulle iväg igen..
drog och kollade på hockey vid 7, och åkte sen hem till fagersta vid 9.
väl i fagersta -mötte jag alme och vi gled hem till mig, umgicks oså, så hon drog nyss o sov =)

och eftersom jag tjatat hela jävla veckan om sommar, iaf våran kan komma..
så står de i VR att jag längtat efter våren, eller något liknande, allt stämde i de där horoskop :O
saknar liksom sommarn, grymt mkt.. tänk och slippa gå i varma TJOCKA kläder, mmm..
bild från början av juni, svinkallt i vattnet vill ja lova.
 
URSÄKTA BODY'N.
BLIR ÄNDRING TILL SOMMARN09

PUSSS/E

Kommentarer
Postat av: pauline skgb

oh sommar :(

2009-02-18 @ 13:51:50
Postat av: madde

& vi har ju samma tecken så!

haha, läskigt.. jag tycker det stämmer varje gång man läser ;O

2009-02-18 @ 22:18:27
URL: http://mmaddies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0