tjena och ursäkta..

för den dåliga uppdateringen.
eftersom jag blev sjuk idag, så har jag heller inte orkat skrivit om helgen som vart.
så får bli lite kortfattat bara, så skriver jag nor mer sen :)

fredag: drog till horndal o festa, började rätt tidigt dock.. och fick magkatarr så d sög..
aja, vi drog iaf från lars, till niklas sen o sov, kom väll hem rätt tidigt, iaf vid halv 2?
skönt ändå, eftersom jag hade grymt ont i magen och va osocial mot alla ... heh

lördag: lars skjutsa mig till avesta, och vi hämta upp pechy, sen drog vi till fagge :)
hihi, handla lite, sen kolla vi film (eden lake)... verkade iaf bra, men kolla bara ett tag.
sen lagade vi tacos, och käkade. Efter det började vi fixa oss lite, sen drog vi till jaime o festa.
kom hem inatt, lagomt full efter vi hälsat på marc en sväng innan vi gick hemåt också, haha.

trevlig helg iaf, förutom att jag är genomförkyld nu och knappt kan andas (y) pusssss!
/E

några
bilder finns på min bdb, (newelina)

Kommentarer
Postat av: sus

sv ; hahha mhm! you got that right.

aa man blir ju bara lite horny alltså!

haha ;*

2009-02-01 @ 23:21:01
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0