'

nu äre ju såhär att det har gått ungefär en vecka igen.. sen ja skrev sist!
puuuh, så sjukt jobbigt och hinna skriva varje dag, iaf när de inte är ngt vettigt.

iaf så har helgen gått sjukt fått, men jag fick umgås med de bästa!
blev chill o så hos marc i fredags, sen hos arne på lördag o festaaaa ..
okety, kvällen var ju bra tills en början, ända tills dryga folk kom o störade sig.
de som hände, var rätt förtjänt, iaf just då! men ännu en gång ber jag om ursäkt.
och speciellt till ange, som försökte dra bort mig då jag råkade göra illa henne å :(
'
gled iaf till stan runt 1 tiden, och kom därifrån vid halv 3, brrr kallt alltså.
men oskönt att vi lite senare vid 4 tiden hamnade hos mig i en varm säng men kallt rum.

 newelina på bdb, för fler bilder.

idag så har vi haft 3 lektioner, sen grymt lång hål.. så vi börjar ivalet vid halv 3, sen slutar jag.
eftersom jag har rätt mkt frånvaro från förra terminen, så ska jag kirra detta nu!

hörs senare eller någon dag då.
PUSSSSSSSS /E

Kommentarer
Postat av: Natta

Svar:åh,tack;)

2009-01-12 @ 14:44:43
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: Rosita

Fin blogg du har! :)

2009-01-12 @ 21:53:36
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0