*

idag så är det tisdag, och jag började klockan 12, fast fick inte så mkt sovmorgon.
för klockan halv 9 blev jag väckt, skulle vara barnvakt åt min bror som jag glömt bort.

aja, blev iaf rätt chill dag, för direkt efter skolan (klockan 2), drog jag ner på stan med jessi
blev sallad,sen med en kaffe i handen, gled vi vidare mot hårfager, där jag klippte mig!
det är kort, och tunnt :( whääk, men själva frisyren funkar väll då...




för övrigt så har jag riktigt jävla tråkigt nu, så får bli en mobil lista.

Var det en kille eller tjej som ringde dig senast?
- kille
Vad står det i ditt femte sms?
-ska ju till fagersta på torsdag om ja kunde låna de :P ........osv
Vem ringde dig senast?
- jockeee
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
- bobbaaan
Vilket språk är din mobil på?
- svenska nu ;)
Vad heter din ringsignal?
- whoop t whoop
Hur många sms har du i din inkorg?
-Vet inte, för många.
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
okey ;) / jessica
vad står det i ditt sms längst ner och vem äre från?
a shit asså :( Ja lovar att ja aldrig ska lämna dej ja ska alltid älska dig min bästa vän!<3 sov gott i love you to much/ Alme
vad står det i ditt trettonde sms nedefrån och vem är det i från?
ett kors och ett majablad på armen / Rikard
Hur många sms har du i kategorin "skickat".
24 st
vem är din 17:e kontakt?
Amer
Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
ante bruuussha -Hah nej
Ogillar du numer 5 ?
adam -Nej
Har du varit tillsammans med nr 1?
alme -jafaaaaaaaaaaaaaaan ;D nejrå, bästa vän bara.
vad har din mobil för färg ?
en silver som är på lagning, en svart som ja andvänder nu.


nejru, nu blir det film, sen försöka sova för en gångs skull. Puss
/E






Kommentarer
Postat av: jennifer

hah så bra vänner ellä????:D

puss <3

2009-01-28 @ 00:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0